Nejčastější dotazy

Chcete zboží vyměnit nebo vrátit?

1. Zboží lze vrátit nebo vyměnit do 14 kalendářních dnů. Vyplňte prosím Formulář pro vrácení/výměnu zboží.

2. V případě vrácení zboží musí být zboží nepoškozené, nenošené, neprané a nesmí cítit parfémem, abychom mohli vrácení uznat.

3. Zboží určené k vrácení/výměně spolu s formulářem doporučujeme zaslat pro rychlejší vyřízení prostřednictvím.

ÚLOŽNÉ MÍSTO ZÁSILKOVNY (kód neposíláme, vracíte na vlastní náklady)

Úložné místo s názvem "Gallagher Zásilkovna, Veveří 477/41, Brno, 60200"

adresát: Poppy Fashion
adresa: Úložné místo Veveří 477/41, Brno, 60200 (Gallagher Zásilkovna)
tel: +420 732364009 (na toto číslo nevolat, toto není infolinka)
email: info@poppyfashion.cz

Chcete vědět, zda se k nám dostal balíček, který jste nám zasílali?

Zkontrolujte si stav zásilky dle sledovacího čísla, který jste obdrželi u zaslání balíčku. Vaše žádost je následně vyřízena do 14 dní od převzetí balíčku a budete o tom informována emailem.

Chcete balíček zaslat jinak než prostřednictvím Zásilkovny?

Pokud chcete využít jiného přepravce, prosím, kontaktujte nás předem na email info@poppyfashion.cz a domluvíme se na dalším postupu (zašleme Vám adresu, kam balíček poslat) , aby se k nám dostal balíček co nejrychleji a hlavně, abychom o balíčku věděli :-).

Chcete zboží reklamovat?

Pokud potřebujete zboží reklamovat, použijte formulář Formulář pro reklamaci zboží, kde vyplníte, co vracíte a popíšete, co se stalo se zbožím ohledně reklamace. Následně Vás budeme kontaktovat emailem o dalším postupu.

Nenašla jste odpověď na svoji otázku?

Pokud máte jiný dotaz, který nemáme zodpovězený na našich stránkách v Častých dotazech (FAQ), kontaktujte nás na e-mailu info@poppyfashion.cz nebo vyplňte kontaktní formulář. Pokusíme se Vám co nejrychleji odpovědět v pracovní dny.

Loading...