Nejčastější dotazy

1/ Vyplňte prosím  Formulář pro vrácení/výměnu zboží

2/ Vracené kousky musí být prosím nepoškozené, nenošené, neprané a nesmí cítit

parfémem, abychom mohli reklamaci uznat.

3/ Zboží určené k vrácení spolu s formulářem pro vrácení zboží doporučujeme zaslat pro rychlejší vyřízení prostřednictvím Zásilkovny (balíky přebíráme hromadně 1x týdně) na adresu:

 

Zásilkovny (na úložné místo Zásilkovny):

Gallagher Zásilkovna: Veveří 477/41, Brno, 60200

telefon: 732364009 (Toto není infolinka! Telefon je určen pouze pro účely Zásilkovny)

email:

 

Pokud chcete využít jiného přepravce, prosím, kontaktujte nás předem na email: a domluvíme se na dalším postupu.

Peníze se vždy snažíme vrátit zpět na účet co nejdříve, nejpozději však do 14 pracovních dnů po tom, co k nám balíček dorazí (tzn. nepočítá se den, kdy balíček odesíláte vy.)

Veškeré balíčky, které k nám odesíláte, si prosím kontrolujte dle sledovacího čísla zásilky zde: www.postaonline.cz/trackandtrace

Nepište nám prosím dotazy, zda k nám balíček dorazil, pokud se uloží na poště. Je to v pořádku :-). Všechny balíčky si vždy přebíráme hromadně 1x týdně u České Pošty.

Vaše balíčky jsou doručovány ve lhůtě 2-5 pracovních dní. Lhůta může být prodloužena dle dostupnosti zboží (v tom případě bychom Vás informovali emailem o zpoždění zásilky, nebo Vám pošleme část objednávky v termínu a zbytek zboží dopošleme později).

 

 

Při volbě BANKOVNÍ PŘEVOD nebo ON-LINE PLATBA je částka za poštovné 87 Kč, balíček na DOBÍRKU stojí 135 Kč. Balík vám bude doručen prostřednictvím České Pošty. Před doručením balíku budete informováni sms o doručení balíku ze strany České Pošty. Od nás obdržíte email, že je balíček na cestě a také v tomto emailu bude uvedeno číslo zásilky, abyste si mohli svůj balíček sledovat.

 

 

Je to z důvodu, že jsme rozdělili objednávku na dvě části. Některé zboží z objednávky bude doskladněno později a abyste nemuseli na svoji objednávku dlouho čekat, odeslali jsme zboží skladem v termínu. Zbytek objednávky bude doručeno hned, jakmile to bude možné.

Platíte vždy jen jedno poštovné, jako je to započítáno do objednávky.

Sociální sítě (Instagram, FB) nejsou primárně určeny ke komunikaci se zákazníkem, a také se bohužel vždy zprávy neukazují. Proto vždy prosím využijte službu našeho rychlého formuláře na stránkách nebo nám napište na email info@poppyfashion.cz. Pokusíme se co nejrychleji odpovědět v pracovní dny.

Pokud máte jiný dotaz, než na který je odpovídáno výše, napište nám email: info@poppyfashion.cz. Pokusíme se co nejrychleji odpovědět v pracovní dny.